Re: Kopie przyrostowe na DVD w W8

Autor: <marfi>
Data: Sat, 09 Mar 2013 19:59:31 +0100

W dniu 2013-03-09 17:11, Michal Kawecki pisze:

> To może być dowolny soft zapisujący backupy w plikach, bo płyty DVD w
> Windows 8 sa traktowane tak jak duże dyskietki. Polecam sprawdzony Drive
> Snapshot.
>
> BTW niedawno znalazłem dość obiecujący darmowy sofcik AIOMEI Backupper,
> ale jeszcze go nie przetestowałem.

   Dzisiaj testuję już n-ty program i żaden nie działa jak potrzebuję...
Najbliżej był CDBurnerXP ale nie potrafił wykryć że plik uległ zmianie i
należy go uwzględnić - właśnie kupiłem "w ciemno" jego następcę i czekam
na klucz (StarBurn).
   Chcę tylko aby kolejne sesje zawierały pliki, które uległy zmianie.

--
marfi