Re: Kopie przyrostowe na DVD w W8

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat, 9 Mar 2013 17:11:45 +0100

Dnia Fri, 08 Mar 2013 21:42:26 +0100, marfi napisał(a):

> Potrzebuję programu do tworzenia przyrostowych kopii plików na DVD
> działającego pod Windows 8 (tak jak to robił Nero 7) z możliwością
> odzyskania danych z dowolnej kopii.
> Najchętniej bezpłatny ew. płatny do ~100PLN.
>
> Może ktoś polecić coś sprawdzonego w praktyce?

To może być dowolny soft zapisujący backupy w plikach, bo płyty DVD w
Windows 8 sa traktowane tak jak duże dyskietki. Polecam sprawdzony Drive
Snapshot.

BTW niedawno znalazłem dość obiecujący darmowy sofcik AIOMEI Backupper,
ale jeszcze go nie przetestowałem.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/