Re: ksiazka o w7

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Wed, 6 Mar 2013 19:18:13 -0000

"1634Racine" <1634_at_Racine.pl> wrote in message
> a najlepiej, to nie bic piany tak zwanej, nie dyskutujmy moze nad sensem
> sprawy,
> taka moja propozycja :)
> pytanie jest także do tych, ktorzy może katem oka widzieli taka ksiazke i
> chociaz jej nie kupili, bowiem sensu nie widzieli, to wiedza, ze jest.
> o Biblii - wiemy, o "dla ekspertow" - wiemy, to teraz cos troche nizej Biblii
> i ekspertow.

e, w koncu jestesmy na grupie dyskusyjnej a nie wyszukiwarce ksiazek ;)

moim skromnym ksiazka trafi na polke i po pierwszym\drugim dniu nikt do niej
nie wroci

biblie czy zaawansowane konfiguracje dla adminow to jedno

samouczki dla poczatkujacych to drugie

ale srodka moim zdaniem nie ma, uzytkownik na tyle zaawansowany ze
ogarnia podstawowe operacje nie zostanie zaskoczony niczym czego nie
da rady sprawdzic w 2 minuty w google, pozatym bedzie spedzal czas na
tym co zwykle (gry\programy\multimedia) a nie szwedaniem sie po systemie
i porownywaniem tego co widzi z ksiazka

ale to tylko moja opinia i moge sie mylic...