Re: przegladarka plikow pdf

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue, 5 Mar 2013 14:00:05 +0100

Osoba podpisana jako Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl> w artykule
<news:kh4lg1$t7c$1_at_polsl.pl> pisze:

> Firefox? :)
>
> Tylko trzeba by go obudować jakoś żeby był "niezamykalny".
> Ale najnowsze wersje mają wbudowaną przeglądarkę PDF, więc
> bez dodatkowych komponentów i za darmo można by zrobić to,
> co trzeba.

Nie można. Rozwiązanie dostępne w Firefoksie, czyli PDF.js + HTML5 radzi
sobie bez problemów tylko z plikami PDF w wersji do 1.4. W przypadku
nowszych wersji (około 12% w mojej próbce ponad 5000 plików) od razu
zgłasza, że plik może być wyświetlany nieprawidłowo i faktycznie czasem
ma problemy.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)
  ...przed odesłaniem kogoś do jakiejś strony zawsze sprawdzam,