Re: Windows 8 Media Center Pack

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Thu, 17 Jan 2013 02:24:24 +0100

W dniu 2012-12-26 21:25, Mr Misio pisze:
> Było do pobrania za free (kluczyk)
> Windows 8 Media Center Pack
> http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-8/feature-packs
>
> Nie orientuje się ktoś, czy wyłaczyli?
>
> Udało mi się pobrać do tych Win8, co mam. Ale do tego co jeszcze nei mam
> zainstalowanego - nie.
>
> Wczesniej kluczyk zamawialem z roznych windowsow, a nie z Ăłsemki.
>
> A teraz nie moga spelnic mojej prosby... WTF?

Rany... co za teksty. Pisz po polsku bo kilka razy czytać trzeba aby
zrozumieć co masz na myśli.

Do 31 stycznia Media Center jest za darmo. Wpisujesz adres email i po ok
1-2 tygodniach dostajesz klucz. Kilka dni temu dostałem i działa. Nie
zamawiałem z Windowsa tylko z adresu jaki cytujesz.

--
Pozdrawiam
Marek