Re: Czym robić kopie bezpieczeństwa?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed, 16 Jan 2013 10:17:38 +0100

W dniu 2013-01-15 12:19, DooMiniK pisze:

> Darmowo to pobaw się CobianBackup, genialne narzędzie.

Właśnie pobawiłem się tym narzędziem. Albo czegoś nie załapałem albo ten
program ma potworną wadę i mimo całej swojej genialności - nie da się go
zastosować. Bo faktycznie od strony konfiguracji wygląda wręcz idealnie.
Sęk w tym, że praktycznie nie da się przywrócić zbackupowanych plików.
Może wiesz jak to zrobić?

Włączyłem backup przyrostowy. Jeśli zmienię jakiś plik, to zakładany
jest nowy folder z tym plikiem. W efekcie kolejne wersje pliku mogą być
w np. 100 folderach. Jeśli pracuję nad jakimś projektem to zmieniam
wiele plików w jednym katalogu (projekt=katalog + podkatalogi) i
podkatalogach. W konsekwencji te pliki po stronie backupu rozrzucone sÄ…
po całym dysku. Przywrócenie np. ostatniej wersji projektu staje się
praktycznie niemożliwe. Trzeba ręcznie przeglądać setki katalogów w
poszukiwaniu dziesiątek plików i wybierać te najświeższe. Aplikacja nie
ma funkcji Restore aby to zautomatyzować.

Czy da się nad tym zapanować? Czy ShadowProtect też ma taki feler?

--
Pozdrawiam
Marek