Re: Jak naprawić miniatury w W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Fri, 26 Oct 2012 19:30:57 +0200

Dnia Fri, 26 Oct 2012 14:35:40 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Zgadza się. Pisałeś jednak, że żaden program nie generuje miniatur, co jest
> niedopowiedzeniem. Żaden program raczej nie przechwytuje miniatur
> generowanych dla okien Eksploratora Windows.

No dobrze, ale nie łapię dlaczego miałbym to dopowiedzieć? Nie wiem jak
działa program X czy Y. Poruszany temat dotyczy gołego systemu (chyba).
Piszę "chyba" gdyż jestem o tym przekonany w 95% a nie w 100.

> Dla okien Eksploratora Windows FarStone miniatur nie generuje.

FarStone czy FastStone w końcu? :-D Sprawdziłem czy istnieje coś takiego
jak FarStone i wyszło mi, że to system backupowania :-D

> Niemniej
> jednak jako tako miniatury są przez niego tworzone - na jego własny użytek.
> :D

No więc zatoczyliśmy krąg i wracamy do punktu wyjścia :-) Przyznam się, że
wymiękłem po kolejnym samoczynnym zdekonfigurowaniu się windowsowego
importera obrazków i przeszedłem na program firmy Sony dołaczony do mojego
aparatu. Próbuje mnie on uszczęśliwić gadgetami, którymi co niektórzy
onanizują się a ja mam na nie alergię typu umieszczanie po całym świecie
zdjęcia, których nigdy nie będę obwieszczał. Jednakże nie rozwala
miniaturek i nie rozkonfigurowuje siÄ™.

Przy okazji dla dociekliwych: systemowy program do importu zdjęć
rozkonfigurowuje siÄ™ w sytuacji gdy dysk docelowy nie jest osiÄ…galny nawet
przez chwilę (np. u mnie w kompie niektóre dyski idą spać po 20 min
nieużywania i budzą się przy próbie dostępu). To powoduje, że mimo inaczej
ustawionych ścieżek, program ten zapisze zdjęcia na C i już będzie tak
zawsze aż do chwili kiedy raz jeszcze nie podamy mu tych samych ścieżek,
które już tam są.