Re: Jak naprawić miniatury w W7?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 26 Oct 2012 14:35:40 +0200

Dnia Fri, 26 Oct 2012 11:01:05 +0200, Marek napisał(a):

> Mówisz o miniaturach generowanych wewnątrz programu na jego WENWĘTRZNE
> potrzeby czy miniatury generowane w oknie Windows Explorera. Bo wÄ…tek jest
> o tym drugim.

Zgadza się. Pisałeś jednak, że żaden program nie generuje miniatur, co jest
niedopowiedzeniem. Żaden program raczej nie przechwytuje miniatur
generowanych dla okien Eksploratora Windows.

> Moim zdaniem FastStone (bo chyba ten program miałeś na myśli) nie generuje
> miniatur dla systemu. Wynika to z faktu, że miniatury tych samych zdjęć w
> oknie FastStone są poprawnie wyświetlane a w systemie nie.

Dla okien Eksploratora Windows FarStone miniatur nie generuje. Niemniej
jednak jako tako miniatury są przez niego tworzone - na jego własny użytek.
:D

(ciach…)

[ Nie jestem mądrzejszy ani lepszy, mogę być inny.                         ]
[                                 (Piotr 'Orlinos' Kozłowski, pl.pregierz) ]