Re: RAM, pagefile, PAE

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed, 27 Jun 2012 05:12:47 +0200

1634Racine <1634_at_Racine.pl> napisał(a):
> jasne;
> a czy fat, czy ntfs - ma znaczenie? bo wychodzi mi na to, ze ma: przy fat
> system wyznaczyl sobie kiedys ok 500 MB pagefile. Teraz, przy ntfs,
> troszke ponad 2 giga.

Może jakieś ma pod wględem szybkości, ale wątpię. Związku z wielkością
pagefile nie ma bo dlaczego?

> Oraz:
> jakichs wielkich wymagan z powodu aplikacji to ja miec nie bede, wiec
> majac 2.66 widocznego przez system ram - sadzisz, ze mozna bez
> przewidywanego bolu arbitralnie i recznie zjechac z pagefile do 1
> giga...? wrozenie z fusow,ale co mowi intuicja?

Nie wiem, nie sprawdzałem. Zobacz ile RAMu potrzebują Twoje aplikacje.
Generalnie pagefile zastępuje brakujący RAM.

> ano wlasnie, dlatego pytam o to, co wyzej;
> czyli: co mowi intuicja? 1 giga moze byc juz z zapasem, skoro ram=2.66?

Zsumuj zapotrzebowanie na pamięć aplikacji i odejmij 2.66. To
zapotrzebowanie powinno być raczej szczytowe niż średnie żeby właśnie był
ten zapas.

> pewnie chcialem osiagnac to, co opisuja w necie jako korzysc ze stalego
> wielkosciowo pliku pagefile :)

Poeksperymentuj, może będzie jakaś różnica.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/