Re: RAM, pagefile, PAE

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon, 25 Jun 2012 12:08:52 +0200

Grzegorz Niemirowski in news:js5ret$m0$1_at_news.icpnet.pl
[..............]
> Chyba coś zjada polskie literki.

"sie" mi kodowanie w ustawieniach w jednym miejscu nie zaklikalo wlasciwie
:)

> zapotrzebowanie na pagefile. Liczy się tylko dostępny RAM i
> zapotrzebowanie ze strony systemu i aplikacji.

jasne;
a czy fat, czy ntfs - ma znaczenie? bo wychodzi mi na to, ze ma: przy fat
system wyznaczyl sobie kiedys ok 500 MB pagefile. Teraz, przy ntfs, troszke
ponad 2 giga.

Oraz:
jakichs wielkich wymagan z powodu aplikacji to ja miec nie bede, wiec majac
2.66 widocznego przez system ram - sadzisz, ze mozna bez przewidywanego bolu
arbitralnie i recznie zjechac z pagefile do 1 giga...? wrozenie z fusow,ale
co mowi intuicja?

> Przecież nie będzie się powiększać przy uruchomieniu każdego procesu a
> tym bardziej przy każdej alokacji pamięci wykonywanej przez dowolny
> proces.

ano wlasnie, dlatego pytam o to, co wyzej;

> Musi być jakiś zapas.

czyli: co mowi intuicja? 1 giga moze byc juz z zapasem, skoro ram=2.66?

> Absolutnie nie twierdzę, że bzdurne. Zastanawiam się tylko, co chcesz
> konkretnie osiągnąć, bo przeróżne manipulacje opisywane w necie niewiele
> dają.

pewnie chcialem osiagnac to, co opisuja w necie jako korzysc ze stalego
wielkosciowo pliku pagefile :)