Re: Polskie litery w OE zniknely

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri, 1 Jun 2012 00:30:47 +0200

Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl> napisał(a):
> Mnie się to wydaje prawdpodobne w sytuacji, gdy wciśnięcie kombinacji
> P.ALT-litera, to np. przypisane na sztywno skróty, wywołujące jakąś
> funkcję. Zdaje mi się, że w obsłudze sterów ATI cos takiego było, tylko
> w drugą stronę - obsługa przechwytywała chyba ALT-C i nie można było
> "ć" wpisać... A jeśli skrót jest programowi niezbędny, obejmuje tylko
> prawy ALT, a program nie przechwyci, to funkcja nie zadziała. Niby moge
> przełączyć np. na tylda+litera, aby umożliwić programowi działanie, ale
> musiałbym zmienić wieloletnie przyzwyczajenia :)

Tak, racja, to jest częsty problem. Zasugerowałem się pisaniem zapomniałem o
skrótach. To jest generalnie problem amerykańskich programistów, którzy nie
wiedzą, że są inne kraje poza USA i tam prawy Alt to nie jest to samo co
lewy. W każdym razie jest to niedoróbka i przełączenie się na angielski
układ nie rozwiązuje problemu.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/