Re: Polskie litery w OE zniknely

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 1 Jun 2012 00:16:38 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:jq8pe1$km6$1_at_news.icpnet.pl...

> To dosyć ciekawe. Nie mogę sobie wyobrazić sytuacji, w której miałby
> wystąpić taki problem. Nie ma przecież w języku angielskim liter, których
> nie dałoby się wprowadzić z polskiego układu. I w sumie dopóki ktoś nie
> wciśnie prawego alta to tak, jakby pisał z angielskim układem. No ale
> programiści mają różne pomysły :)

Mnie się to wydaje prawdpodobne w sytuacji, gdy wciśnięcie kombinacji
P.ALT-litera, to np. przypisane na sztywno skróty, wywołujące jakąś funkcję.
Zdaje mi się, że w obsłudze sterów ATI cos takiego było, tylko w drugą
stronę - obsługa przechwytywała chyba ALT-C i nie można było "ć" wpisać... A
jeśli skrót jest programowi niezbędny, obejmuje tylko prawy ALT, a program
nie przechwyci, to funkcja nie zadziała. Niby moge przełączyć np. na
tylda+litera, aby umożliwić programowi działanie, ale musiałbym zmienić
wieloletnie przyzwyczajenia :)