Re: Zgodność Siódemki z XP

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Thu, 26 Apr 2012 10:07:19 +0200

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> z tym nagłówkiem się pożegnasz. I zatęsknisz ;-)

A co jest do newsów zamiast? Do poczty używam Thunderbirda, natomiast do
newsów bardziej pasuje mi Outlook Express, bo:
- gdy pobiorę na początku 300 wiadomości, mogę zawsze wielokrotnie pobierać
jeszcze starsze, w Thunderbirdzie tego nie ma.
- mogę zrobić aby wiadomości nie były powątkowane tylko posortowane według
czasu
- mogę ograniczyć się do wiadomości z dzisiaj,wczoraj, lub kilku dni.
Ogólnie, jeśli chodzi o pocztę to Thunderbird ale przy newsach zostaję przy
OE.
A co w Windows 7? Jest jakiś standardowy następca czy też lepiej użyć coś
innego do newsów?