Problem z eksploracją katalogów Win7

Autor: OMSON <omson_at_interia.pl>
Data: Thu, 26 Apr 2012 09:33:41 +0200

W Windows 7 Professional preinstalowanym na pecetach Della, spotkałem
taki problem, że foldery profilu (Ustawienia lokalne, Dane aplikacji
itd.) nie pozwalają się eksplorować. Nie ma nawet komunikatu o odmowie
dostępu - system po prostu to olewa, kolokwialnie mówiąc.
Domyślam się, że trzeba pogrzebać w zasadach grup - czy dobrze myślę i
czy ktoś mógłby mnie ukierunkować (gdzie dokładnie szukać)?

Pzdr, OMSON