Re: Microsoft Windows 7 Anytime Upgrade Home Premium to Professional PL

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sat, 21 Apr 2012 12:41:48 +0200

W dniu 2012-04-21 09:16, Robert Winkler pisze:

> Czyli powinieneś trzymać się tego co jest na tej opisane na tej stronie
> http://www.microsoft.com/OEM/pl/licensing/sblicensing/Pages/licensing_for_hobbyists.aspx

Czyli M$ dba o to, aby klienta bardziej wydoić, cóż, kupię sobie części
w różnych sklepach, zapakuję do obudowy, dam do firmy w której kupię
windows i oni mi zainstalują za drobną opłatą. Muszę tylko dowiedzieć
się co najtańszego elektronicznego mają u siebie w sklepie, co może być
potraktowane jako komputer (kalkulator, mp3 itp.).