On 19/04/2012 17:31, jadryś wrote:
> Jasne że przeczytałem, zresztą gwarancje na wszystkie sprzęty są
> sformułowane bardzo podobnie.. czyli ogólnikowo. Nie ma w niej
> wyszczególnionych elementów sprzętu tylko jako urządzenie.. System
> operacyjny jest integralną częścią mojego sprzętu, a więc podlega tak
> samo warunkom gwarancji jak np napęd optyczny.. Gdy włożę do takiego
> napędu niestandardową płytkę i na siłę zamknę kieszeń to gwarant obciąży
> mnie kosztami usuwania usterki , tak samo z pewnością będzie jej żądał
> za usunięcie usterki nadpisania MBR przez niestandardowego przecie Linuksa.
Zacznijmy od tego, że nadpisanie MBR to nie jest "usterka", tylko twoja
łajzowatość i nieumiejętność poradzenia sobie z tym banalnym problemem.
>> Już Ci mówiono - w sieci opisów przywrócenia pożądanego stanu, czyli
>> możliwości uruchomienia Windows (w sytuacji, w której w zasadzie jedynym
>> problemem jest nadpisany MBR), jest od cholery i trochę. Jeżeli dla
>> Ciebie
>> konieczność sensownego opisania co się robiło przed awarią i wysłanie
>> tego z
>> prośbą o pomoc na którąś z grup czy for dyskusyjnych, a następnie
>> postępowanie według dostarczonego opisu jest równie kosztowne, co wymiana
>> np. rozbitej z własnej winy matrycy, to ja naprawdę nie mam więcej pytań.
>>
>
> A ja Tobie jeszcze raz powtarzam że wszystkie konwencjonalne metody
> zawodziły... Zawiodła również wiedza ludzi którzy się tym zajmują zawodowo!
Niech zgadnę, szedłeś z tym do studentów zaocznych drugiego roku
informatyki, czy do sprzedawców z lokalnego sklepu komputerowego?
-- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.netReceived on Fri 20 Apr 2012 - 12:45:02 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 20 Apr 2012 - 13:42:01 MET DST