Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 15 Apr 2012 23:10:17 +0200

"R.e.m.e.K" napisał:

> E, przesadzasz, to raczej taki nasz rodzimy "marketing z sianem w bucie",
> imho aukcja nie wyglada na oszustwo.

Gdyby wyglądała, to bym napisał wprost ;-)

> Ale jesli nie allegro to mozna i w sklepie:

Nie wiem jak teraz, ale jak jeszcze poszukiwałem dla siebie, to różnica
pomiędzy zestawem laptop z Win7 HE 64-bit a laptop z przysłowiowym już (nie
ma tu aby kolegi Akarma?) zestawem "Linux + torba" była jeszczce mniejsza,
niż owe 300 zł. A jako że mowa właśnie o laptopie, więc kolega jadryś tym
bardziej demonizuje.

JoteR