Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri, 13 Apr 2012 00:25:38 +0200

Dnia Thu, 12 Apr 2012 20:31:58 +0200, jadryś napisał(a):

> Nie,nie żartuję, i jeżeli masz co do mnie jakieś zarzuty to je
> sprecyzuj, bo takie teksty jak powyżej wyglądają zwykłą zaczepką faceta
> który za bardzo nie ma nic do powiedzania.

Nie ma co się unosić bo najzwyczajniej padłeś ofiarą jakichś partaczy
komputerowych. Na początek przyjmij po prostu, że dysk to tylko nośnik
na dane, a dane _zawsze_ można z niego wyczyścić. Dotyczy to także MBR.
Jak poszukasz w archiwum grupy to znajdziesz tysiące wątków dotyczących
SMART, MBR, partycji, bootsektorów, bootloaderów, naprawy systemów,
odzyskiwania danych i innych okołodyskowych tematów.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/