Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Thu, 12 Apr 2012 20:28:48 +0200

W dniu 2012-04-11 21:57, JoteR pisze:

> Usterki? Nazwałeś Linucha usterką? Drzewiej napisałbym "miodne", teraz
> chyba pisze się "słitaśne".

Narażę się wam jeszcze bardziej, - ta usterka nadpisania MBRu może
wystąpić tylko gdy "na pokładzie" jest również system rodem z Redmont. A
już masz gwarancję awarii gdy będziesz chciał usunąć GRUBa z poziomu
Windowsa komendą "fixmbr"

> E tam, każdy gamoń z fdiskiem w ręku pogoni tę "usterkę".

Chciałbym widzieć tego gamonia przy robocie.. Byłem w dwu serwisach
które tylko co mogły zrobić to zalecenie wymiany dysku.. Jednak nie
chwaląc się jakoś sam w końcu się z tym uporałem, bez wymiany dysku.

> Użytkownika. Tylko nie nazwie tego winą, a po prostu - głupotą.
>
> JoteR

Potrafisz rzeczowo uzasadnić to ostatnie słowo?