Re: Adobe Acrobat Reader - martwy po uruchomieniu

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 1 Apr 2012 00:35:40 +0200

Użytkownik "Tomasz Konojacki" <xenu_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Wiem, że nie wpisuję się tym co napiszę w opinię tutejszego kółka
> wzajemnego adoracji, ale coś jest u ciebie skopane, bo najnowszy Adobe
> Reader działa u mnie jak marzenie a mam 5-letni komputer.

Tak może być, jeśli np.nie zainstaluje się części modułów, lub z niektórych
się pakiet odchudzi.
Mój komputer 3GHz 2.5GB RAM jest 6-letni (kupowałem w 2006), więc wiele to
nie powie.
Na nim Acrobat też uruchamia sie w miarę prędko, ale na laptopie (tylko
niech nikt za mnie nie orzeka/decyduje, co jest dla mnie wygodne :EE ),
którego używam, już się wlokło. A wiek maszyny podobny. Zaś Foxit i tu
chodzi rześko.
Po prostu - gdzie się da małego, to warto go zainstalować. Przypadków, że
Acrobat jest konieczny, chyba tak dużo nie ma. Jak na razie, fox mi w pełni
pasuje.
Użyłbym wcześniejszego Foxita, ale kaszani PDFy z kwitami wpłaty w UPC... A
trójka śmiga pięknie.

PS. Tak, świadom jestem ewentualnych konsekwencji użycia starszej wersji
programu.