Re: Adobe Acrobat Reader - martwy po uruchomieniu

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 1 Apr 2012 00:27:15 +0200

Użytkownik "Irokez" <no.email_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma, był, puki wersji nie zmienili ;)
> "The language you have selected is not available."

Ja pozostałem przy najpóźniejszej wersji 3.0 (jest kilka "buildów"),
albowiem, jak miałem którąś czwórkę, to po pierwsze, zarżnęła mi pamięć
drukarki, bo plik do wydruku poszedł 82 MB (a w drukarce jest 64 RAM), co
się przekłada na niesamowicie długie kokoszenie z wydrukiem, po drugie,
pokaszaniła mi wydruk tegoż pliku, jak już w końcu przecisneło, co
przecisnąć miało. Wtórnie - nie było polskiego języka.
Uzywam http://www.filehippo.com/pl/download_foxit/5804/, wersja może
wczesna, ale z tym samym plikiem, wymogła jedynie coś kole 30MB, poza tym,
nie pokaszanila zawartości. 50 MB nie w kij dmuchał, gdy maszyna ma 64. Ma
język polski, dogrywa się z menu, wtyczkę do przeglądarek (wymagana obecność
Fx do jej instalacji, potem można Fx usuąć), nie narzekam zbytnio. Piątki
sprawdzę, przyznaję, nie sprawdzałem, czy nie mają problemu z czwórki, jaką
wyrzuciłem (obecność języka polskiego nie jest dla mnie konieczna), ale tak
jakoś, jak trójka działa niemal 100% jak potrzebuję...