Pagefile - Ciasno

Autor: Majka <majabezjajaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 21 Sep 2011 - 14:08:26 MET DST

Witam,

Calosc dotyczy: System WIN XP, komputer Asus EEE PC 901 z dwoma fizycznymi
dyskami flash C:3,74GiB oraz duzo wolniejszy D:7,50GiB.

Pytanie o PAGEFILE.SYS:
czy rozmiar 1 560 576 KB jest prawidlowy?

Czy to mozna zmiejszyc lub gdzies w opcjach wybrac jego rozmiar?
Pytam dlatego, ze mam komputer z dyskiem c/win o wielkosci 3,74 GiB -
malenskiego asus eee pc 901.
Jak widac dysk jest mikroskopijny, i jest bardzo malo miejsca na c: mimo mojega
bycia "oszczedna". Na dysku widze (umiem zobaczyc, moze tam jest cos wiecej
niewidoczne dla laika):

- documents and setings 109 mb
- intel 277 kb
- program files 392 mb
- koszrecycled zawsze pusty
- windows 689 mb
- boot.ini 1 kb
- bootfont.bin 5 kb
- ntdetect.com 47 kb
- ntldr 246 kb
- PAGEFILE . SYS 1560576 kb

Czy wszystkie te pliki/programy/foldery maja prawidlowe wielkosci? Zwlaszcza
pagefile?
Czy cos mozna usunac lub regulowac wielkosc ktoregos elementu w ustawieniach
lub wlasciwosciach?

Na dysku C wlasciwosci pokazuja mi 3,74 GB, w tym WOLNE 1,03 GiB.
Mam tyle wolnego kosztem:
- minimalizmu w programach zainstalowanych (tylko kilka)
- dzieki wyłaczeniu automatycznych aktualizacji i pousuwaniu pozostalosci "$"
po latkach i uzupełnieniach.
- dzieki usunieciu przez dodaj usun programy czcionek, gier, msn, wskaznikow
myszy, dzwikow systemowych, obrazow przykladowych i innych przykladowych np
dziwkow od microsoftu

Co moge zrobic jeszcze, by miec wiecej miejsca na dysku?
Zwlaszcza: czy da sie cos zrobic z ogromiastym PAGEFILE.sys?

Majka