Re: problem z dyskiem albo systemem XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Sep 2011 - 17:40:56 MET DST

Dnia Sun, 18 Sep 2011 16:56:53 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> A jaki to dysk?. Jak Sata to XP nie zobaczy go. Musisz podstawic stery.
> Lub Zmień w BIOS-ie AHCI na IDE i dokonaj naprawy.
> Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu systemu Windows XP
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341
> Albo podaj sterowniki (F6) podczas instalacji, lub zintegruj
> instalke przy pomocy Nlite http://www.purepc.pl/node/881?page=all

Cholera, zapomniałem powiedzieć jaki dysk :) To SATA Barracuda 250G. System
na ten dysk przeniosłem za pomocą snapshot.exe jakiś miesiąc temu z
poprzedniego, też SATA, HD800HJ do którego miałem zastrzeżenia. IMO jak się
przenosi partycję systemową z dysku do którego winda ma swoje sterowniki
SATA na dysk do którego ich nie ma to system nie powinien wystartować na
tym nowym dysku (mam rację?) ale system wystartował. Z czego by wynikało że
i do tej barracudy nie muszę mieć sterowniów zewnętrznych. Dobrze
kombinuję? :)
A zakładając że jednak powinienem je zapodać podczas instalacji lub naprawy
(R) to gdzie ich szukac? Na stronach producenta? :)

--
Jacek