Re: kopiowanie w sieci wi-fi

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 16 Sep 2011 - 12:05:26 MET DST

> Jeśli tak, to cytat z emaila od naszego informatyka (miałem ten sam problem):
> "Przyczyną jest avast ndis firewall driver, odznaczenie na liście sterowników
> kart sieciowych tego sterownika rozwiązuje problem, reinstalacja avasta nie
> pomogła, wiec pozostawiam wyłączony sterownik na karcie LAN i WiFi"

Taki "NDIS filter" ma także Kaspersky. Nigdy nie udało mi się dowiedzieć po co
to jest właściwie.
Na forum Kasperskiego zalecają to wyłączyć pod XP (co nie wpływa ponoć na poziom
bezp.), ale nie wyłączać pod Win7.
Testowałem i tak i tak - nie zauważyłem żadnych takich problemów, ale na wszelki
wypadek wyłączam.