Re: kopiowanie w sieci wi-fi

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Fri 16 Sep 2011 - 07:28:17 MET DST

MarkPunk wrote:
> mam problem kopiowanie w sieci lokalnej z jednego komputera na drugi
> w tej samej sieci trwa nieskończenie długo (szybciej pobiera się z
> internetu)

Masz Avasta?

Jeśli tak, to cytat z emaila od naszego informatyka (miałem ten sam
problem): "Przyczyną jest avast ndis firewall driver, odznaczenie na liście
sterowników kart sieciowych tego sterownika rozwiązuje problem, reinstalacja
avasta nie pomogła, wiec pozostawiam wyłączony sterownik na karcie LAN i
WiFi"

Pozdrawiam.