Re: routing po podniesieniu interfejsu dialup - Windows 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 15 Sep 2011 - 19:35:10 MET DST

Dnia Thu, 15 Sep 2011 18:42:35 +0200, Tomek Głowacki napisał(a):

> :) Nie no, to wiem i znam. Może źle napisałem - chodzi mi, aby to można
> było robić z automatu po podniesieniu określonego interfejsu.

Przychodzi mi do głowy zrobienie BATa, w którym najpierw podnosisz
interfejs, a potem wrzucane są polecenia dodawania tras routingu?

> Owszem, mogę sobie tą jedną linijkę wkleić w *.cmd i dwuklikać po
> podniesieniu międzymordzia ale... nie można jakoś lepiej?

Nie ma gdzieś może opcji uruchamiania jakiegoś skryptu po uzyskaniu
połączenia?

> z drugiej strony, pojawiło mi się pytanie, jak do cholery działają
> metryki dla interefejsów i tras w Windowsach? Ustawianie na sztywno nic
> nie daje, bo on i tak wie lepiej.

Tego, to ja Ci nie powiem niestety. :(

[ Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza.           ]
[                                                     (Georges Courteline) ]