Re: routing po podniesieniu interfejsu dialup - Windows 7

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_at_srakapraptaka_o2.pl.invalid>
Data: Thu 15 Sep 2011 - 18:42:35 MET DST

W dniu 2011-09-15 13:25, Przemysław Ryk pisze:

> Linia poleceń i: route /?

:) Nie no, to wiem i znam. Może źle napisałem - chodzi mi, aby to można
było robić z automatu po podniesieniu określonego interfejsu.

Owszem, mogę sobie tą jedną linijkę wkleić w *.cmd i dwuklikać po
podniesieniu międzymordzia ale... nie można jakoś lepiej?

z drugiej strony, pojawiło mi się pytanie, jak do cholery działają
metryki dla interefejsów i tras w Windowsach? Ustawianie na sztywno nic
nie daje, bo on i tak wie lepiej.

Pozdr,
Tomek