Re: Szukam małego programu do sortowania linii w plikach txt

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 15 Sep 2011 - 16:55:10 MET DST

Dnia Thu, 15 Sep 2011 10:25:07 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

(ciach…)
> W momencie, gdy do zmiany strony kodowej używa sie zewnętrznego programu, a
> system dysponuje równie dobrym programem do tegoż, to zapala mi się żółte
> światło (jeszcze nie czerwone),
(ciach…)

Gżegżółka nie miesza Ci w żadnych ustawieniach systemu, tylko:
- bierze plik tekstowy, ktĂłry jej podasz
- automatycznie rozpoznaje w jakiej stronie kodowej jest on zapisany (albo
podajesz to z palca)
- po wybraniu przez Ciebie docelowej strony kodowej konwertuje wybrany plik
lub pliki.

Nic więcej. :D

(ciach…)

[ Got it all wrong, holy man. I absolutely believe in God...               ]
[ And I absolutely hate the fucker.    (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]