Re: Szukam małego programu do sortowania linii w plikach txt

Autor: sloniu_21 <sloniu.21_at_gmail.com>
Data: Thu 15 Sep 2011 - 03:01:35 MET DST

On 15 Wrz, 01:21, "Araneus Diadematus" <warch...@chlewik.pl> wrote:
[ciach]
> Bo przecież Windows od dawnych, jeszcze DOSowych
> czasów (i sam DOS oczywiście) posiada własną komendę do zmiany strony
> kodowej...
> CHCP numer

To zapisz, proszę, plik input.txt z kodowaniem Windows 1250, potem w
linii poleceń napisz CHCP 1250 <enter>
sort input.txt > output.txt <enter>
i otwórz plik output.txt. U mnie wygląda to tak

Żo

Jeśli input.txt ma stronę kodową CP852 to mogę wpisywać CHCP 1250 lub
852 lub 437, a i tak sortowanie będzie poprawne.
Wydaje mi się, że CHCP ma tylko wpływ na wyświetlanie PL liter w
konsoli.

I co rozumiesz przez "A to bezpieczny program?" odnośnie Gżegżółki XP?