Re: ActiveArmor Firewall - jak odinstalować

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 11 Sep 2011 - 23:53:42 MET DST

W dniu 2011-09-11 22:16, kmark pisze:

> Użytkownik "Animka" napisała w wiadomości

> Niestety nigdzie nie ma śladu tego programu.

Rejestr ani jednego wpisu, pliku nie zaznaczył, nie wskazał?
Jeśli cos wskazał, zaznaczył to powinno się to usunąć. No i tak dotąd aż
wyskoczy komunikat: poszukiwanie zakończone.

Jak ten firewall będzie Cie dalej męczył to przeinstaluj system,
zainstaluj ponownie drivery. Trochę to potrwa, ale będziesz miał spokój.

> Dzięki i przepraszam, że nie wymieniłem Cię w podziękowaniach w
> "zbiorówce".

Nic nie szkodzi. Przyzwyczajona jestem.

> Mam jeszcze do Ciebie prośbę.
> Podglądałem moje posty na stronie internetowej i tam wyglądały one
> tragicznie (brak polskich znaków).
> Ja piszę te posty z OE i u mnie było OK.
> Teraz poprawiłem ustawienia, więc myślę, że już będzie dobrze.

Zarówno przedtem jak i teraz Twoje posty nie miały krzaków, ale dobrze,
że kodowanie zmieniłeś na UTF-8.

--
animka
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak