Re: ActiveArmor Firewall - jak odinstalować

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Sep 2011 - 22:16:37 MET DST

Użytkownik "Animka" napisała w wiadomości

> To mu wpisz w pole nazwę tego programu i powinien znaleźć pliki.
> Albo szukaj w rejestrze systemowym po nazwie.

Niestety nigdzie nie ma śladu tego programu.
Dzięki i przepraszam, że nie wymieniłem Cię w podziękowaniach w
"zbiorówce".
Mam jeszcze do Ciebie prośbę.
Podglądałem moje posty na stronie internetowej i tam wyglądały one
tragicznie (brak polskich znaków).
Ja piszę te posty z OE i u mnie było OK.
Teraz poprawiłem ustawienia, więc myślę, że już będzie dobrze.
pozdrawiam - mk