Re: ActiveArmor Firewall - jak odinstalować

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sun 11 Sep 2011 - 18:10:37 MET DST

Użytkownik kmark napisał:
> Witam,
> Ten firewall zainstalowałem kiedyś, podczas aktualizacji sterowników
> (prawdopodobnie) NVIDIA.
> Obecnie chciałem czasowo wstrzymać jego działanie, ponieważ taką
> otrzymałem instrukcję dla reinstalacji programu Nokia PCSuite.
> Niestety nigdzie nie mogłem znaleźć panelu sterowania ustawieniami tego
> firewalla.
> Z opinii użytkowników tego programu wynika, że jest to prawie niemożliwe.
> Zdecydowałem się na usunięcie tego programu.

ActiveArmor Firewall nie jest typowym programem działającym pod
Windowsem tylko jest to sprzętowy firewall wbudowany w płyty główne z
nForce4 Ultra i SLI. Oprogramowanie instalowane w systemie wraz ze
sterownikam służy tylko do konfiguracji. Aby wyłączyć firewall trzeba mu
ustawić security profile na off. Dokładnie jak się konfiguruje m.in.
firewall możesz przeczytać w przewodniku ForceWare Networking and
Firewall Administrator's Guide dostępnym tutaj[1].

1. http://www.nvidia.com/object/security.html

--
Piotr Borkowski