ActiveArmor Firewall - jak odinstalować

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Sat 10 Sep 2011 - 21:14:34 MET DST

Witam,
Ten firewall zainstalowałem kiedyś, podczas aktualizacji sterowników
(prawdopodobnie) NVIDIA.
Obecnie chciałem czasowo wstrzymać jego działanie, ponieważ taką otrzymałem
instrukcję dla reinstalacji programu Nokia PCSuite.
Niestety nigdzie nie mogłem znaleźć panelu sterowania ustawieniami tego
firewalla.
Z opinii użytkowników tego programu wynika, że jest to prawie niemożliwe.
Zdecydowałem się na usunięcie tego programu.
Zalecano usunięcie go z +/-programy w panelu sterowania.
Podobno miał tam znajdować się program:
NVIDIA Forceware Network Access Manager. Niestety u mnie tej pozycji nie ma.
Doradzano również aby usunąć "NVIDIA drivers". Zrobiłem to, ale firewall nie
został usunięty.
Usunąłem również wszystkie pliki "nvtcp.sys" z folderu WINDOWS. Również nic
to nie dało.
Ostatecznie usunąłem wszystkie sterowniki NVIDii. Niestety...
Teraz piszę do Was z prośbą o radę:
Jak się "tego" pozbyć ?
Pozdrawiam