Re: Windows 7 Starter.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 19:35:47 MET DST

Dnia Fri, 29 Jul 2011 19:09:12 +0200, Jacek napisał(a):

(ciach…)
> Nie kasuje za nosnik, bo go mu nie daje.

Dlaczego mu nie dajesz?

> Dobra. Widze, ze nie ma sensu mowic o tym, ze raz zaplacony towar moze byc
> kupowany wiele razy (wedlug Was).

Kto do ciężkiej cholery pisze cokolwiek o ponownym _kupowaniu_ tego samego
towaru?

> Dziwne, ze MS Office jest sprzedawany na innych zasadach...

Znaczy się - szlag Ci trafi płytę z Office i bez problemu zasysasz sobie ze
stron Microsoftu pełne ISO dowolnej wersji?

> A wedlug mnie licencja, to licencja, a instalka, to instalka.

A usługa to usługa.

[ Ciekawe dlaczego pieniądze odkładane na "czarną godzinę" wydaje się na   ]
[ ślub?                                                   (JoeMonster.org) ]