Re: Podzia na partycje bez utraty danych

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 19:35:47 MET DST

Dnia Fri, 29 Jul 2011 18:56:10 +0200, JoteR napisał(a):

> Dla podtrzymania dyskusji. Mam pilną robotę "na przedwczoraj" i syndrom
> WTNT, więc wicie-rozumicie.

Już Cię lubię. Piwo jakieś może kiedyś się zrobi? :)

> Poza tym - jaki "atak"?

Sugerujesz, że jednak cudzysłów był niepotrzebny? ;)

> [...]
> używać na zdrowie. Inna rzecz, że gdyby wistujące pytanie padło przed
> zapełnieniem go danymi, pewnie gardłowałbym za osobną partycją. Tym
> bardziej, że właśnie dostałem do firmy kilkanaście komputerów i sam tak
> robię - druga partycja i obraz świeżego systemu. Ale skoro wszyscy
> przedpiścy rzucili się na problem od strony "jak to zrobić", to ja dla
> odmiany pozwoliłem sobie zapytać "po co". I w tym momencie to ja (zaraz,
> niech to znajdę - o, jest) "stałem się obiektem niesłychanej agresji ze
> strony Układu i innych wrogów narodu, inspirowanych przez określone

Co jak co, ale mnie się wydaje, że jednak na pytanie „po co”, to ja Ci
udzieliłem odpowiedzi. :)

[ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą,     ]
[ gdzie świat ma ten otwór...                         (znalezione w necie) ]