Dnia Fri, 29 Jul 2011 16:17:16 +0200, Jacek napisał(a):
>> Punkt pierwszy - zgłaszasz się z tym problemem do tego, kto Ci sprzedał
>> komputer z preinstalowanym systemem. Czyli albo sklep, albo producent
>> komputera.
>>
>> Co innego, gdy system kupiłeś sobie osobno od Microsoftu. Ale wtedy przecież
>> płytkę instalacyjną masz, czyż nie?
>
> Przemek, zglasza sie do Ciebie klient, ktorego spotkalo to, co opisalem.
> Jest juz po gwarancji, a Ty chcesz wykonac usluge naprawy komputera -
> reinstalacji systemu. Oczywiscie jest nalepiony klucz.
>
> Co robisz?
Kasuję klienta również za zamówienie nośnika do Windows 7 Starter z
Microsoftu.
-- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Zaledwie pół metra dzieli poklepanie po plecach do kopa w dupę. ] [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]Received on Fri Jul 29 16:55:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 29 Jul 2011 - 17:42:01 MET DST