Dnia Fri, 29 Jul 2011 15:31:47 +0200, PrzemysĹaw Ryk napisaĹ(a):
> Dnia Fri, 29 Jul 2011 15:13:23 +0200, Jacek napisaĹ(a):
>
> (ciachâŚ)
>> Kupujesz laptopa ze Starterem. Pada dysk. Kupujesz nowy dysk.
>> Za Startera zaplaciles kupujac laptopa.
>> Chcesz zainstalowac _TEN SAM SYSTEM_.
>> 1. Mam jeszcze raz kupic Startera?
>> 1.a. Wg Ciebie nie, bo nie mozna go kupic.
>> 2. Kupuje drugiego laptopa?
>> Moze Ty dodasz punkt trzeci?
>
> Punkt pierwszy - zgĹaszasz siÄ z tym problemem do tego, kto Ci sprzedaĹ
> komputer z preinstalowanym systemem. Czyli albo sklep, albo producent
> komputera.
>
> Co innego, gdy system kupiĹeĹ sobie osobno od Microsoftu. Ale wtedy przecieĹź
> pĹytkÄ instalacyjnÄ
masz, czyĹź nie?
Przemek, zglasza sie do Ciebie klient, ktorego spotkalo to, co opisalem.
Jest juz po gwarancji, a Ty chcesz wykonac usluge naprawy komputera -
reinstalacji systemu. Oczywiscie jest nalepiony klucz.
Co robisz?
Received on Fri Jul 29 16:20:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 29 Jul 2011 - 16:42:01 MET DST