Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 28 Jul 2011 - 23:40:30 MET DST

Radosław Sokół in news:2011072815223500@grush.one.pl
> Bo wtedy potwory wychodzą z innych wymiarów i zjadają te
> dane? :)
> Do rozdziału między system a dane wystarczają katalogi,

a ja mysle sobie, że jedyna rozsadna opcja jest taka:
1.
partycja systemowa/podstawowa -> system i nic wiecej
2.
a poza systemowa -> tyle partycji ile chce sie na rozne takie inne sprawy. A
jakie inne? Kazde inne. Jak ktos chce, to moze sobie i piosenki trzymac na
innej, niz filmy. "Co to konia obchodzi". W tej sprawie kazda filozofia
dobra, byle malo śmieszna i rozsadna.

(1.) uwazam za aksjomat pierwszy.
Drugi aksjomat: osobna/druga partycja/podstawowa do instalacji wszelkich
programow.
Reszta dysku - to trzecia partycja/podstawowa. Na wszystko inne.

O aksjomatach mozna dyskutowac. Jak to o aksjomatach.
Łatwo udowodnic, że powyzsze daja najbezpieczniejsza teorie.