Re: Win 2000 i partycjonowanie dysku z advanced format (4kb)

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 22 Jul 2011 - 16:27:09 MET DST

Odpowiadam sam sobie:

Byc moze problemy biora sie z "troszke" starawej wersji
diskparta jaka mozna pobrac ze stron MS - 5.1.costam z 2001r.

Albo jestem slepy, albo nie mozna pobrac nowszej
bez kupowania calego Win 7. A stary nie ma takich
detali jak "shrink" albo "format", co odkrylem ze
zdziwieniam starajac sie potraktowac duza partycje FATem...

Nie zebym sie czepial, bo zaraz posypia sie (sluszne z reszta ;))
uwagi o przestarzalosci 2K, ale cos mi sie widzi, ze moja
Amiga miala sensowniejsze narzedzia do partycjonowania
dysku niz cale Redmont razem wziete... ;P

Odpuszczam na korzysc gparted zatem.

Slonecznego weekendu wszystkim,
Vituniu.