(OT) IE8 - problem ze skrótem do URL-a na pulpicie

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Jul 2011 - 16:20:19 MET DST

Cześć
Proszę wybaczyć że nie pytam na grupie od przeglądarek ale tam żaden ruch
:)
 Jest IE8 na XP Home i jak oglądając jakąś stronę utworzę do niej skrót na
pulpicie (prawoklik na stronie > Utwórz skrót) to owszem skrót sie tworzy i
działa ale IE otwiera się w niepełnym oknie a ja chciałbym żeby sie
otwierał w zmaksymalizowanym. Jakoś nie mogę tego wyklikać :) i proszę o
radę.

--
Jacek