Re: Jak zmienić nazwę administratora bez reinstalacji systemu?

Autor: JU <prokon_at_SKASUJTO.cad.pl>
Data: Thu 21 Jul 2011 - 14:51:19 MET DST

W dniu 20.07.11 21:42, Piotr Palusiński pisze:

> Jeśli chcesz uzywac nowej nazwy to utwórz taki katalog/konto i kliknij
> Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
> nadaj pozwolenie na jego uzytkowanie.
> Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
> wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.
> Nazwe możesz zmieniać dowolnie, a profil (nazwa) pozostaje ten sam.
> Lub
> Pozmieniaj/usun ścieżki nazw do Twoje konta.
> HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
> [...]

No i o to chodziło.
Utworzyłem nowe konto "BB" z prawami administratora i skopiowałem do
niego profil "PC". Wylogowałem się z "PC", zalogowałem do "BB" i
usunąłem konto "PC".
Troszkę jeszcze zabawy przy uruchamianiu programów, bo trzeba je od nowa
po uruchomieniu konfigurować, ale to już nie takie straszne.

Podziękowania !

--
Pozdrawiam: JU