Re: Jak zmienić nazwę administratora bez reinstalacji systemu?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 20 Jul 2011 - 21:42:50 MET DST

In news:4e270084$0$2438$65785112@news.neostrada.pl,
*JU* <prokon@SKASUJTO.cad.pl> typed:
> Windows 7 Home Edition + SP1 + wszystkie "łaty".
> Na stacjonarnym jest 32bit, na laptopie 64bit.
> Na stacjonarnym administrator nazywa się "BB",
> na laptopie administrator nazywa się "PC" (sprzedawca laptopa
> instalował system i nadał taka nazwę).
> Co i jak należy zrobić, aby na laptopie zmienić nazwę administratora na
> "BB" bez utraty praw i bez przeinstalowania systemu?
> (Przeinstalowanie też nic nie zmieni bo brak jest płyty instalacyjnej,
> sam musiałem robić obraz dysku systemowego na płytkach, a więc
> administrator zostanie ten sam "PC").

Jeśli chcesz uzywac nowej nazwy to utwórz taki katalog/konto i kliknij
Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
nadaj pozwolenie na jego uzytkowanie.
Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.
Nazwe możesz zmieniać dowolnie, a profil (nazwa) pozostaje ten sam.
Lub
Pozmieniaj/usun ścieżki nazw do Twoje konta.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\ProfileList\S-1-5-21-.....................itd
ProfileImagePath= %SystemDrive%\Documents and Settings\Konto
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\hivelist

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx