Re: Potrzebna instrukcja instalacji WinXP na SATA (by這: Ustawienia w BIOSie ...)

Autor: wozniak grzegorz <grzes_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Jul 2011 - 20:57:08 MET DST

M.E. wrote:

> Chodzi o ustawienia w MAIN czy w BOOT?
> W MAIN si nie da, w BOOT si da.
> Dlaczego mam w tym celu wk豉da dysk IDE? Czy chodzi Ci o to by system
> na dysku SATA by jako drugi, a na IDE by jaki system i na nim
> odpowiednio skonfigurowany plik boot.ini?
> Chodzi這 mi o to by takiej sytuacji unikn望.

w BOOT, zr鏏 to juz po instalacji windowsa, wtedy bedziesz mia pewno嗆
ze "takiej" sytuacji unikniesz, tnz na sata na dysku C: bedzie windows, a
dalej nadasz sobie literki wedle uznania.
> Gdzie to si prze陰cza?
>
> Czy dobrze rozumiem, 瞠 gdy dysk SATA b璠zie w BIOSie jako Third lub
> Fourth Master, to nie da si zrobi tak by by bootowalny?
Nie no da si ale propononuje zanim zaczniesz pod陰czac dysk IDE sprobowa
zainstalowa sterowniki od plyty/kontrolera-> restart-> wejscie do biosu i
przelaczenie dyskow SATA w tryb natywny -> proba uruchomienia windows
jezeli wstanie dolaczasz dysk ide i pewnie ustawiasz kolejnosc bootowania w
bios, jezeli nie wsatnie wracasz z ustawieniami w biosie do trybu emulacji
IDE, dolaczasz dysk IDE ustawiasz dysk SATA jako bootowalny i tez bedzie
chodzi.

--
Pozdrawiam