Re: Potrzebna instrukcja instalacji WinXP na SATA (by這: Ustawienia w BIOSie ...)

Autor: M.E. <komp_at_komp.pl>
Data: Fri 08 Jul 2011 - 20:23:17 MET DST

> Po wlozeniu tego ide wejdz do biosu i ustaw sata jako dysk z kt鏎ego ma si
> uruchamia komputer.
Chodzi o ustawienia w MAIN czy w BOOT?
W MAIN si nie da, w BOOT si da.
Dlaczego mam w tym celu wk豉da dysk IDE? Czy chodzi Ci o to by system
na dysku SATA by jako drugi, a na IDE by jaki system i na nim odpowiednio
skonfigurowany plik boot.ini?
Chodzi這 mi o to by takiej sytuacji unikn望.

> Przedtem jednak sprobowa豚ym zainstalowac sterowniki
> od p造ty g闚nej w tym sterownik sata i prze豉czy dysk w tryb AHCI.
Gdzie to si prze陰cza?

Czy dobrze rozumiem, 瞠 gdy dysk SATA b璠zie w BIOSie jako Third lub Fourth
Master, to nie da si zrobi tak by by bootowalny?
Chodzi mi o sytuacj gdy na p造cie g堯wnej s oba kontrolery: EIDE i SATA.

Pozdrawiam
M.E.