Re: Ustawienia w BIOSie dla dysków

Autor: M.E. <komp_at_komp.pl>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 16:16:35 MET DST

Dzięki.

> Niektóre kontrolery są już widoczne w SP3. Spróbuj.
Głowy za to nie dam (bo mam tylko jedną :-), ale wydaje mi się,
że instalacja Win XP Pro z płytki, na której oryginalnie było SP2
(czyli jakieś 4 lata temu) przebiegała tak jak dawniej na EIDE.
Po prostu osoba instalująca w ogóle nie myślała o tym,
że instaluje na dysku SATA.
Różnice w stosunku do sytuacji, która mnie teraz interesuje
to:
- muszę zainstalować WinXP Home a nie Win XP Pro
- płytka miała od razu wersję SP2, a w moim przypadku
oryginalna płytka jest z SP1, a płytka z SP3 została zintegrowana
przeze mnie
- w tamtym komputerze nie było w ogóle kontrolerów EDIE,
tylko SATA, natomiast tutaj są oba.

Ale czy te różnice mogą w sposób istotny wpłynąć na proces instalacji?
No i wracam do głównego pytania - czy i jak powinno to znaleźć
swoje konsekwencje w ustawieniach w BIOSie?
Czy prawidłowe ustawienia powinny się wpisać "same"?

Pozdrawiam
M.E.