Re: nie działa: skrót -> ....-> element docelowy

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 23:56:37 MET DST

"Piotr Palusiński" napisał:

> Dlatego napisałem, że to było w win2k, podbnie było w Win9x,

Tak samo jest w XP, o ile oryginalny plik nie był w katalogu głównym.
Zrób eksperyment: utwórz na pulpicie skrót do pliku w katalogu głównym
dysku, następnie pogoń oryginał do kosza. Następnie we właściwościach owego
skrótu zadysponuj "Znajdź element docelowy". Widzisz? A widzisz! ;->
Następnie zrób to samo, tyle że dla pliku umieszczonego w jakimś
podkatalogu. I jak? Teraz już da się przeglądać w poszukiwaniu zagubionego
oryginału? U mnie przynajmniej - tak.
Nie chce mi się szukać jakiejś dokładniejszej zależności pomiędzy
lokalizacją usuniętego oryginału a niemożliwością ręcznego uaktualnienia jej
we właściwościach skrótu, ostatecznie to nie mój problem (kto rozsądny
trzyma pliki luzem w katalogu głównym i jeszcze robi do nich skróty?), tym
niemniej Windows XP zachowuje się trochę niekonsekwentnie, nie wiem jak w
nowszych systemach.

JoteR