Re: oprócz DAEMON TOOLS...

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 26 Apr 2011 - 12:24:25 MET DST

Michal Kawecki in news:1brsvar9b12tb.dlg@kwinto.prv
> [...]
> W pierwszym swoim poście napisałeś, że szukasz do W7 64-bit...

sorry, sorry, kojarze juz. Tak napisalem w istocie, bo tak naprawde, to w
czyims imieniu zadalem pytanie, ta osoba ma wlasnie w7 64. U niej skonczylo
sie w koncu na alcoholu i dyskach wirtualnych alcoholowych.

Ale poniewaz podpowiedziales plugin, a ja mieszkam w TC (i w xp pro 32), to
u siebie od razu sprawdzilem, bo to bardzo by mi odpowiadalo. korzystam z
paru doslownie pluginow i dzialaja bez zarzutu. A ten - nie dziala. trudno.

> Co to sedna problemu - czy próba zmiany literki nastąpiła spod
> systemowego Zarządzania dyskami zamiast spod panelu zarządzającego
> pluginem?

oczywiscie: panel plugina. Inna droge uznac nalezy za lekko chorą,
aczkolwiek byc moze skuteczna.
To znaczy: jesli o mnie chodzi poki co zostaje przy DTools, stara wersja
3.xxxx. Cztery wirtualne to dla mnie "świat i torba" :)