Re: nie działa: skrót -> ....-> element docelowy

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 25 Apr 2011 - 23:18:22 MET DST

Piotr Palusiński in news:4db51618$0$2458$65785112@news.neostrada.pl
> In news:ip1q4m$cfd$1@inews.gazeta.pl,
> *1634Racine* <1634@Racine.pl> typed:
> Tu masz wpis do rejestru:
> http://forum.pclab.pl/topic/248949-Znajd%C5%BA-Element-Docelowy-nie-dzia%C
> 5%82a/page__view__findpost__p__8352101

nie dziala;
ale zeby bylo jasne, bo cos mi sie zdaje, że dzialasz z rozpedu:
u mnie _nie_ jest tak, że w ogole "znajdz el. docelowy" nie jest widoczne;
jest widoczne, ale źle dziala.
Jest tak, ze dziala _tylko_ wowczas gdy skrot jest skrotem od faktycznie
istniejacego na swoim miejscu elementu, wowczas moge ta droga od razu do
obiektu dotrzec, katalog z obiektem od skrotu otwiera sie.
Ale wystarczy, ze albo wyrzuce obiekt,albo zmienie jego polozenie, to juz
przez ppm > "znajdz..." _nie_ moge wskazac sam nowego polozenia obiektu, nie
mam mozliwosci szukania go ta droga, zeby dopasowac stary skrot do nowego
polozenia obiektu (dostaje tylko propozycje wyrzucenia skrotu). Musze od
nowa wykonac skrot. Czyli nie droga ppm trafic do obiektu, ale dokopac sie
do niego katalogami.

> Lub może tak, wklej do notatnika:
> Teraz będziesz miał *find target* w menu kontekstowym.

Powtorze: mam find target, ale dziala tak, jak opisalem
wyzej. Gdy skrot jest skrotem do obiektu ktorego juz nie ma, albo jest
przeniesiony, to wywala mi panel z jedyna propozycja: wywal skrot, bo jest
zly.

Juz prosciej tego nie moge wyjasnic.