Re: nie działa: skrót -> ....-> element docelowy

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 25 Apr 2011 - 08:34:35 MET DST

In news:ip1q4m$cfd$1@inews.gazeta.pl,
*1634Racine* <1634@Racine.pl> typed:
> xp;
> Problem tyczy każdego skrotu, ktory akurat nie prowadzi do żadnego
> obiektu, bo np. obiekt zostal przeniesiony, zlikwidowany, itd.
>
> Zazwyczaj jest tak, że:
> prawoklik na skrocie > wlasciwosci > znajdz elem. docelowy - i tą droga
> mozna łatwo, "eksploracyjnie" poszukac wlasciwego obiektu. I skrót ożywał.
>
> U mnie zaś jest tak:
> prawoklik > ... > klikam znajdz el. docelowy i... pojawia sie komunikat,
> że obiektu nie ma (co jest prawda) i pyta czy chce usunac obiekt (tzn ów
> [...]

Tu masz wpis do rejestru:
http://forum.pclab.pl/topic/248949-Znajd%C5%BA-Element-Docelowy-nie-dzia%C5%82a/page__view__findpost__p__8352101
Lub może tak, wklej do notatnika:
wklej do notatnika

@echo off
setlocal
set FT="%TEMP%\Find_Target.tmp"
set FTV="C:\Find_Target.vbs"
@echo REGEDIT4>%FT%
@echo.>>%FT%
@echo [HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile\Shell\Find Target\command]>>%FT%
@echo @="wscript.exe \"C:\\Find_target.vbs\" \"%%1\"">>%FT%
@echo.>>%FT%
@echo.>>%FT%
@echo Dim param, filenam, targt, shortct>%FTV%
@echo Set param = WScript.Arguments>>%FTV%
@echo filenam = param (0)>>%FTV%
@echo Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")>>%FTV%
@echo Set shortct = WshShell.CreateShortcut(filenam)>>%FTV%
@echo targt = shortct.TargetPath>>%FTV%
@echo WshShell.Run "%windir%\explorer.exe /select," ^& Chr(34) ^& targt ^&
Chr(34)>>%FTV%
regedit /s %FT%
del /q %FT%
endlocal

Zapisz jako plik.bat i kliknij na nim dwa razy.
Teraz będziesz miał *find target* w menu kontekstowym.

PS. Jesli masz na innej partycji niż C:\, to zmień w czwartym i ósmym
wierszu
- set FTV="C:\Find_Target.vbs"
- @echo @="wscript.exe \"C:\\Find_target.vbs\" \"%%1\"">>%FT%

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx