Re: systemowa dla w7 - jak duża?

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Sat 23 Apr 2011 - 16:03:00 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Spytam ponownie - bo gdzieś się minęliśmy: jak często przywracasz
> _system_ z backupów?

W ciągu ostatnich kilku lat raz, (z powodu fizycznego padu dysku), -
ale do pozornie drobnych ale bardzo istotnych korekt n.p. po próbnych
instalacjach jakichś badziewnych (jak się później okazywało) programów
czy sterowników, znacznie szybciej i prościej przywrócić fragment czy
nawet kilka katalogów n.p.:
GhostExplorerem czy Savepart'em, zwłaszcza że punkty przywracania nie
powstają codziennie, a program czy sterownik może nabruździc
niekoniecznie zaraz po zainstalowaniu.

> Mnie się to ostatni raz przytrafiło ładnych kilka
> lat temu, jeszcze pod pierwszą Vistą. Jeśli więc raz na kilka lat
> będę
> musiał sobie przy tym posiedzieć, to co za różnica, jak długo to
> potrwa?

Mogę sie wypowiadać tylko za siebie. U mnie reinstalacja systemu od
zera + oprogramowanie i konfiguracja z całą pewnością zajęła by grubo
wiecej niż 1 dzień, chocby z tego powodu że nie pamiętam co i gdzie
przestawiałem, przerabiałem, jakie łaty i dodatki do programów itd.,
co zostało usunięte jako zbędne etc.
- Nie wyobrażam sobie nawet takiej straty czasu.

A odnośnie rzekomej niezbedności duplikacji plików WU, MU, SP's, SD,
$Nt_KBxxxx$, $hf_mig$, - mimo iż nie znam Win7, - pozwalam sobie
szczerze wątpić, - bo oznaczało by to, że user który nigdy nie robił
(miał wyłączone) update, nie mogłby tej usługi wykonac, - zakrawa mi
to na absurd.

--
Pozdrowienia!
M.